Известие

Collapse
No announcement yet.

хидравлика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • хидравлика

    Здравейте,колеги.Дойде време и аз да "родя",но слава богу не двигателя протече,а хидравликата.Та ситуацията е следната:карам си-хидравликата си работи,воланът си се върти,няма никакви признаци за проблеми,а и не е имало и така както си карам спирам,за да паркирам и чувам странни звуци и воланът се втвърди.Излизам-гледам след мен диря от хидравлична течност.Казанчето никога не съм го оставял празно.Доливам течност и отдолу близо до лявата гума си тече от кората.Та давайте мнения какво може да е-директно си е отишла помпата и къде се намира тази помпа или може нещо по системата да е спукано и оттам да тече.

  • #2
    вероятно ти тече от семеринга за високо налягане в рейката, левия семеринг е дълбоко вътре за разлика от десния, ако погледнеш сигурно тече от маншона на рейката, който сигурно е и скъсан.Има два варианта рециклиране или смяна с втора употреба, като цена май е едно и също, свалянето и качването на рейката е около 80 лв.Ако караш без масло може да повредиш хидр. помпа
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:48.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Прегледай някой маркуч да не се е извадил или спукал. Щом тече отляво, не е помпата. Тя е близо до дясното колело.

      Наскоро колега със 156-ца имаше сходен проблем. Виж тази тема.
      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 19:55.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Благодаря ви за бързите отговори.Тези дни ще докарам майстор в двора да я погледне и ще ви пиша точно какво е било.

        Comment


        • #5
          на мен една сутрин локва от лявата страна до гумата беше маркуч от студеното време го беше раздул и хайде нов маркуч и доливане на хидравлична течност !
          Alfa Romeo 166 2.5 v6 24v

          Comment


          • #6
            А къде точно се намира проблемния маркуч ????

            Comment


            • #7
              някъде при халогена ! ако е реика ми казаха че щяло от заде да избие ! и щом било от пред било добре
              Alfa Romeo 166 2.5 v6 24v

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от AnD14 Покажи съобщение
                някъде при халогена ! ако е реика ми казаха че щяло от заде да избие ! и щом било от пред било добре
                При халогена?! Хидравлично масло? Хидравлични маркучи на рейката?
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:06.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Я обясни по подробно какво търсят там. Това което си оградил въобще не е вързано към рейката...според чертежа.
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 14:01.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Я обясни по подробно какво търсят там.
                      Меките връзки между тръбите за охладителя на хидравликата. Предните 2 се падат някъде около левия халоген.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Да,ясно,добих някаква представа.Ще проверя и на двете места.Тези предните ги знам къде се намират и преди съм виждал леко да таи оттам.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Я обясни по подробно какво търсят там. Това което си оградил въобще не е вързано към рейката...според чертежа.
                          Не намирам схемата на хидравличните връзки, но мисля, че тя е следната:

                          Казанче > вход на помпата > изход на помпата > вход на рейката > изход на рейката > вход на охладителя > изход на охладитела > казанче.

                          Т. е двете тръби показани на схемата правят следните 2 връзки:

                          a - изход рейка - вход на охладителя
                          б - изход на охладителя - казанче.



                          PS:

                          Ето още една скица от ePER, от която става ясно, че предполагаемият от мен път на течността е същия:



                          На схемата не е означен охладителя, който трябва да стои на ограденото в червено място.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:32.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Аз ще Ви кажа за два месеца смених и двата маркуча. Точно от там протече. Ама си е голяма хурка смяната им ако нямаш къде. Оставих я на майстора и вечерта си я взех. Първият път 60 лв. и преди около седмица същата процедура пак 60 лв. и сега и двата маркуча са нови и така профилактично на 2 месеца си сменям и хидр. течност за да е нова.

                            Поздрави
                            алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                            алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                            Comment


                            • #15
                              Колега,откъде намери маркучите-нови ли ги закупи или втора ръка.

                              Comment

                              Working...
                              X